کنسرت خواجه امیری خلاف شرع اعلام شد!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391
بازدید : 438
نویسنده : مدیر وبلاگ

 احسان خواجه امیری شنبه شب گذشته با جمله ای کوتاه که روی صفحه شخصی و سایت رسمی اش نوشت، از لغو کنسرتش در دزفول خبر داد: «کنسرت دزفول لغو شد!

 

به گزارش عصر هامون: خبر کوتاه بود و هیچ رسانه ای هم به دلایل لغو این برنامه نپرداخت تا سرانجام ناصر مدنی، برگزار کننده این کنسرت در گفت و گو با «ایسنا» (نمایندگی خوزستان) درباره دلایل لغو این کنسرت گفت: «با وجود اخذ تمامی مجوزهای رسمی و لازم کنسرت وی لغو شد.»
وی، با بیان اینکه در جریان این اقدام ۶۰ میلیون تومان ضرر کرده است، افزود: «بلیت فروشی برای این کنسرت در چند شهر استان خوزستان انجام و نزدیک به هشت میلیون تومان خرج تبلیغات آن شده است.»
مدنی اظهار کرد: «عده ای به محل برگزاری کنسرت آمدند و ضمن حرام و خلاف شرع دانستن این حرکت فرهنگی اعلام کردند که این کنسرت اجازه برگزاری ندارد.»
 عکس : کنسرت خواجه امیری خلاف شرع اعلام شد!
دفتر موسیقی ارشاد به عنوان تنها مرجع رسمی پاسخگویی به این اتفاق سکوت اختیار کرد و هیچ واکنشی نشان نداد تا پیگیری های خبرنگاران هم به نتیجه ای نرسد و ارزش و اعتبار مجوزهای صادر شده از سوی این ارگان باز هم زیر سوال برود اما خبر به اینجا ختم نشد.
در روزهای گذشته بسیاری از کنسرت هایی که قرار بوده هفته آینده در تهران روی صحنه برود، به دلیل تاخیرهای فراوان در صدور مجوز، لغو شده و تهیه کننده های آنها به دلیل نداشتن زمان مناسب برای تبلیغات، قید برگزاری برنامه شان را زده اندو بسیاری از برنامه هایی که برای آنها سالن هم رزرو شده تا آستانه لغو پیش رفته اند.
از جمله این برنامه ها می توان به کنسرت شنبه آینده «فرزاد فرزین» اشاره کرد که هنوز مجوز آن صادر نشده تا تهیه کننده آن به دلیل نداشتن زمان کافی برای تبلیغات، قید برگزاری اش را بزند.
«مرتضی پاشاشی» دیگر خواننده ای است که قرار بود اولین کنسرت رسمی اش را در هفته دوم اسفند روی صحنه ببرد و او هم به دلیل نداشتن زمان کافی برای تبلیغات و عدم صدور مجوز و تاخیرهای عجیب در امضای مجوزش تا آستانه لغو برنامه اش پیش رفته است.
فریدون آسرایی، محسن یگانه، احسان خواجه امیری و بسیاری دیگر از چهره ها حتی محمد اصفهانی به دلایل مشابه همچنان در بلاتکلیفی قرار دارند و به رغم اصرار خبرنگار ما، هیچکدام از این چهره ها حاضر به گفت و گو درباره معضل و بحران جدید این روزهای بازار موسیقی نشدند.

ایسنا




:: برچسب‌ها: مطالب جالب , جالب سرا , جدیدترین ها , جالب ها , مطالب روز , عکس جالب , فان , اس ام اس , پیامک ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جالب ترین ها و آدرس jalebsara.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 93
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 93
بازدید ماه : 334
بازدید کل : 24979
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


RSS

Powered By
loxblog.Com